23 august, 2013

Messedager

Som tiden flyr avsted. med full jobb og en liten kar i huset flyr tiden til tider. Nå skal jeg virkelig ta meg sammen og oppdatere bloggen myyyye oftere.

Men over til noe helt annet, disse dagene befinner jeg meg på Gave og interiørmessen hvor jeg stiller ut for vidundelige My cinnamon girl. Kolleksjonen er nydelig - florlette stoffer, lin i duse fargetoner, blomster og prikker og selvfølgelig deilig velour. Bare og glede seg til neste sommer kjenner jeg!







Dersom du ikke har vært innom nettbutikken er det absolutt og anbefale. Mange nydelige klær til små prinser og prinsesser og endel plagg til oss damer/jenter som elsker den nostalgiske stilen. Gå inn på http://www.mycinnamongirloslo.com/ hvor det for tiden er stort salg!

Ha en super helg!
Klemmer

2 kommentarer:

  1. De fleste har vel problemer med å gå forbi den fine standen????Jeg hadde ihvertfall stoppet opp,MCGH har så utrolig mye skjønt og det blir spennende å se det nye som kommer - det hørs veldig bra ut med lin,.prikker etc!!! Kos deg på messen....veldig travelt,men veldig gøy :))
    Toveklem.)

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du legger igjen en liten kommentar!