16 oktober, 2013

Jentekveld

God morgen i høstmørket!

Etter en god start på morgenen med joggetur etterfulgt av en herlig kopp kaffe er jeg klar for en ny arbeidsdag før en etterlengtet jentekveld. Vi er en liten gjeng  damer/jenter som forbereder et koselig julemarked i nærområdet. Er en utrolig hyggelig aktivitet. Ded andre er kjempe flinke med strikking og lager de nydeligste ting. Nå er ikke strikking min sterke side så jeg skal ha et bord med herlig hjemmelaget julegodt og så blir det nok litt salg av gammel julepynt også! Kjenner jeg begynner å glede meg til jul, tidlig?

Som interiørblogger må en være tidlig ute med pynting av hus. Har hørt om de som er ferdig pyntet til 1. Desember for så kun kose seg hele julemåneden. Ikke så dumt kanskje? Får nok se, for mannen har en tendens til å ta baklengs salto når jeg prater om jul og antyder pynting før midten av Desember.



Elsker gran, og starter tidlig med å bruke dette i  vinterinteriøret. 

Ha en super dag!
Klemmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du legger igjen en liten kommentar!