06 november, 2013

Mørkt som natta!

Ja nå blir det virkelig tidlig mørkt og begynner å kjenne at kulden også melder sin ankomst. I tillegg er ikke formen helt på topp så da kan jo alt se rimelig mørkt ut. Men på hode ned i kasser på loft og i kjeller finner jeg frem noe som kan gjøre tilværelsen litt lysere - nemlig masse gran og lys. Nå klarte jeg ikke vente lenger....





Nina Hartmann er virkelig en inspirasjon for meg. Tar alltid frem denne boken når det begynner å nærme seg jul. Skal en bli ferdig uten stress må en begynne tidlig.

Har Dere begynt å tenke på jul?
Klemmer

3 kommentarer:

  1. Å så kooooselige bildet :D jul jul juuuuul, herlig!!


    Ha en finfin natt!
    Klem

    SvarSlett
  2. Vet du, jeg er så jeg fant bloggen din!!! Helt tilfeldig kom jeg over den idag:) Jeg synes det var noe kjent med interiøret og så skjønte jeg jo etterhvert som jeg leste her inne at det var du som var med på skjulte skatter programmet. Oh my god...snakk om skatter, så mye nyyyydelig som du har fått samlet!!! Jeg glemmer ikke da Ravi satte seg i godt til rette i sengen din med kaffekoppen og sølte....jeg sier ikke mer.

    Har såvidt begynt å tenke på jul, her pyntes det 1 desember både ute og inne...juletreet kommer senere. 2 januar er julen fjernet og da synes jeg det koselig å ha en hel måned med julepynt. Kjempekoselig pyntet hos deg, gran og lys er et must til jul!!

    Nå skal jeg legge meg til følger hos deg så jeg finner deg igjen:)
    Ha en flott uke og en riktig god helg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Jorunn!
      Velkommen som følger. kjempe koselig at du tok turen innom meg! du får kose deg masse med pynting du også så tar jeg nok turen innom bloggen din også!

      mange klemmer

      Slett

Veldig hyggelig om du legger igjen en liten kommentar!